Κατηγορίες
AUTO-MOTO

Το Restomod Aston Martin V8 Vantage κάνει ένα ευχάριστο όπλο

Προϋπολογισμός έναντι απόδοσης σε σχέση με την επιθυμία. Τρεις διαφορετικοί άξονες με τους οποίους πραγματοποιούνται πολλές αγορές αυτοκινήτων απόδοσης κάθε μέρα. Αλλά η τελευταία επιλογή, η επιθυμία, δεν είναι μια τέλεια γραμμή αναρρίχησης στο γράφημα. Είναι ένα ανώμαλο ταξίδι. Για παράδειγμα, Countach εναντίον Diablo έναντι Gallardo έναντι Huracan. Για πολλούς ανθρώπους αυτό είναι ένα πραγματικό rollercoaster.

Φυσικά, είναι υποκειμενικό, αλλά δείχνει ότι τα νέα αυτοκίνητα δεν είναι αυτόματα πιο επιθυμητά από τα παλιά. Τώρα θυμηθείτε ότι ο μέσος προϋπολογισμός αγοραστών των σπορ αυτοκινήτων γενικά αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου – ειδικά όταν τα παιδιά φεύγουν από το σπίτι – και μπορείτε να καταλάβετε γιατί υπάρχουν καταπληκτικά αυτοκίνητα όπως το Porsche 911 τροποποιημένο από το Singer και το Guntherworks 400R . Υπάρχει μια αγορά για τα επιθυμητά παλιά αυτοκίνητα επιδόσεων με σύγχρονες επιδόσεις και ξεκάθαρα μοντέρνους προϋπολογισμούς.

Καλώς ήλθατε στο restomod, ένα περίεργο φαινόμενο του 21ου αιώνα, όπου αυτό το φτηνό παλιό σπορ αυτοκίνητο κοστίζει περισσότερο από ένα νέο αυτοκίνητο, γιατί είναι ακόμη πιο επιθυμητό και οδηγεί επίσης. Ισως καλύτερα. Αλλά τι γίνεται αν τα αερόψυκτα γερμανικά αυτοκίνητα με τον κινητήρα σε λάθος άκρο δεν είναι δικά σας; Μην ανησυχείτε, το Valiant είναι εδώ για να σας βοηθήσει.

ένα 2007 aston martin v8 πλεονέκτημα σε ένα πάρκινγκ

Ντάλε Λόμας

Περιμένετε … τι τώρα; “Λοιπόν, είναι ένα όνομα σε εξέλιξη, αλλά είναι κάπως κολλημένο”, παραδέχεται ο ιδιοκτήτης και ο δημιουργός αυτού του ανακαινισμένου και τροποποιημένου Aston Martin V8 Vantage 2007, Ali Robertson. “Ξεκίνησε ως αυτοκίνητο του έργου για μένα, αλλά η κοινότητα του Άστον Μάρτιν είναι πολύ σφιχτή και δεν πήρε πολύ καιρό πριν με ρωτήσω για την κατασκευή ενός δεύτερου. Και ένα τρίτο, στην πραγματικότητα.”

Το “Valiant” του Ali είναι κάτι που πρέπει να δείτε. Προσαρμοσμένο βαμμένο σε Mariana Blue, ένα χρώμα που συνήθως προορίζεται για το μεταγενέστερο DB11 AMR, αυτή η στάση του Vantage όταν σταθμεύει είναι το ίδιο βαθιά με την τάφρο που έδωσε στο χρώμα το όνομά της.

Καθισμένος σε προσαρμοσμένη ανάρτηση Öhlins DFV και με άξονες, uniballs και κορυφαίες βάσεις που προέρχονται από το GT4, περίμενα μια πλήρη εμπειρία αγωνιστικού αυτοκινήτου καθώς γλίστρησα πίσω από το τιμόνι του Valiant. Αλλά δεν υπάρχει καθόλου κούνημα του ματιού καθώς βγαίνω από το δρόμο και κατευθύνομαι προς το Nürburgring για τη δοκιμαστική μου κίνηση. Στην πραγματικότητα, η ποιότητα οδήγησης στα γερμανικά backroads είναι ίση με, ίσως ακόμη καλύτερη από το τυπικό 2016 Vantage N430 που μόλις οδήγησα νωρίτερα εκείνη την ημέρα.

ένα 2007 aston martin v8 πλεονέκτημα σε ένα paddock πίστα αγώνων

Ντάλε Λόμας

Φτάνοντας στην πίστα, ξεμπλοκάροντας τις ζώνες μετοχών και βγάζοντας τις κρυφές ζώνες Schröth, είμαι ήδη αρκετά σίγουρος ότι αυτό είναι ένα βρετανικό σπορ αυτοκίνητο που μπορεί να κολλήσει με τους τροποποιημένους γερμανικούς τακτικούς. Και δεν είμαι απογοητευμένος.

aston martin v8 εσωτερικό

Ντάλε Λόμας

κινητήρας aston martin v8

Ντάλε Λόμας

Αμέσως προφανές είναι το μπροστινό άκρο του Valiant. Είναι θρυλικό. Απελευθερώνοντας απαλά τα τεράστια αγωνιστικά φρένα και στρίβοντας γρήγορα, σκεφτόμουν το αγωνιστικό E46 M3 σε ημι-slicks και ένα τετράγωνο setup. Ή ένα σύγχρονο GT3RS σε ζεστά Michelins. Ακόμα και σε αυτά τα ελαστικά Pirelli P Zero που είναι μεροληπτικά από το δρόμο, αυτό το Aston μετατρέπεται σε Hatzenbach με άγρια ​​εμπιστοσύνη που ζωγραφίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου. (Είναι δύσκολο να πιστέψουμε, αλλά ο Ali προσφέρει επίσης ημι-slicks Direzza και Öhlins TTX για περισσότερες κατασκευές με βάση το κομμάτι. Υποψιάζομαι ότι θα ήταν λιωμένο στο πρόσωπο.)

εσωτερικό ενός πλεονεκτήματος του aston martin v8 που οδηγείται στο nurburgring

Ντάλε Λόμας

Η κατανομή βάρους του Aston είναι σαφώς ένα τεράστιο πλεονέκτημα καθώς σκαλίζουμε στο Schwedenkreuz με μόλις ένα τσίμπημα από τα ελαστικά ή τον εαυτό μου. Το dry-sump 4.3-λίτρων V-8 βρίσκεται στο τείχος προστασίας και το ημι-αυτόματο κιβώτιο Graziano βρίσκεται στην πραγματικότητα στον πίσω άξονα. Κάθε αλλαγή ταχυτήτων χτυπά τους ενισχυμένους δακτυλίους και τα uniballs με το τελικό ενός γύρου ελεύθερου σκοπευτή 0,50 cal. Μέσω της αγαπημένης μου ενότητας, Hohe Acht έως Pflanzgarten, η αίσθηση είναι ενός αυτοκινήτου που περιστρέφεται τέλεια γύρω από τον οδηγό, με την πρόσθια πρόσφυση να ταιριάζει με την πρόσφυση στο πίσω μέρος που, στο στεγνό, φαίνεται άθραυστη.

Είναι ένα όμορφα ισορροπημένο πακέτο και, για αυτόν τον οδηγό δρόμου και τον οδηγό αγωνιστικού αυτοκινήτου, αυτό που ξεπερνά οποιοδήποτε από τα εργοστάσια Astons που έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα.

2007 aston martin v8 πλεονέκτημα στη γερμανική ύπαιθρο

Ντάλε Λόμας

Στο δρόμο για επιστροφή στο γκαράζ του Αλή, λίγα μόλις μίλια από το «Ring», πίνω στις λεπτομέρειες. Η χειροποίητη ραφή Alcantara και ανθρακονήματα από ματ φινίρισμα. Το διακριτό μισό κυλινδρικό κλουβί, τα ειδικά διαμορφωμένα Recaro SPGs και το τιμόνι θα σας κάνουν να νιώσετε άνετα στο όριο, και άνετα και στο δρόμο. Το Valiant έχει μια αίσθηση κλαμπ-άθλησης οικεία σε πολλούς τυχερούς ιδιοκτήτες της Porsche και της Ferrari.

Με την επιστροφή μου, συγχαίρω τον Αλί για μια δουλειά καλά. Ωστόσο, επισημαίνω επίσης ότι για την ίδια τιμή με ένα μεταχειρισμένο V-8 Vantage σε μέτρια κατάσταση, θα μπορούσατε πραγματικά να παραλάβετε ένα καθαρό E92 M3, ένα άλλο φανταστικό φυσικό αναρρόφηση V-8 με μεγάλες δυνατότητες.

“Ναι, αλλά υπάρχουν ένα εκατομμύριο από αυτούς”, απαντά ο Ali. “Δεν είναι ακριβώς μια γενναία επιλογή, έτσι;”

“Όχι πολύ γενναία;” Ρωτώ, γλώσσα-στο-μάγουλο.

«Ακριβώς», επιβεβαιώνει ο Αλί.

Η μόνη σύνδεση του Ali του Robertson με τον ψηφιακό κόσμο είναι ένας λογαριασμός instagram. Εάν ενδιαφέρεστε για ανακατασκευές του Aston Martin V8 Vantages, μπορείτε να τον ακολουθήσετε εδώ .

aston martin v8 πλεονέκτημα

Ντάλε Λόμας Αυτό το περιεχόμενο δημιουργείται και συντηρείται από τρίτο μέρος και εισάγεται σε αυτήν τη σελίδα για να βοηθήσει τους χρήστες να παρέχουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

roadandtrack.com