Κατηγορίες
AUTO-MOTO

15 κλασικά αυτοκίνητα που πρέπει να οδηγήσης πριν πεθάνεις

Σχεδόν όλοι έχουν μια φαντασία που περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά δροσερό αυτοκίνητο. Δείτε πώς μπορείτε να πάτε πίσω από το τιμόνι.

Η Chevy Corvette του 1967, η BMW 3.0 CSL του 1975, οποιαδήποτε Porsche 911 πριν από το 1974 – αυτά είναι μερικά από τα οχήματα που έχουν κερδίσει σημαντική θέση στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εικονικά αλλά προσβάσιμα, είναι αυτοκίνητα ποιότητας μουσείου που πραγματικά θέλετε να πάρετε για μια περιστροφή. Αυτοί οι θρύλοι της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ξεπεράσει τις δεκαετίες, αλλά με κάποια ευφυΐα, μπορείτε ακόμα να είστε πίσω από το τιμόνι των περισσότερων από αυτούς. Αυτή είναι η λίστα μας με αυτά που αξίζουν το κυνήγι.

Jaguar E-Type

Μόλις ονομαζόταν “το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έγινε ποτέ” από τον Enzo Ferrari, το Jaguar E-Type της δεκαετίας του 1960 είναι ένα κλασικό στυλό. “Εάν επιλέξετε μόνο ένα αυτοκίνητο από αυτήν τη λίστα για οδήγηση, αυτό είναι αυτό”, λέει ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, ο μεγαλύτερος πάροχος ασφαλιστικών οχημάτων στον κόσμο. Αυτή η βασική ιστορία της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξακολουθεί να έχει βαρύτητα – μπορεί να αποδώσει έως και 150 mph και φρένα καλύτερα από τα περισσότερα αυτοκίνητα της εποχής του. Επισκεφθείτε το πρόγραμμα Jaguar Heritage Driving Experience στο Kenilworth του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου μπορείτε να πληρώσετε για μια μέρα οδήγησης των κλασικών της μάρκας.

Chevrolet Corvette

Το έμβλημα των μεγάλων τριών μυών αυτοκινήτων, το Chevy Corvette είναι το πιο συλλεκτικό όχημα στην Αμερική. Η δεύτερη γενιά, που εκτείνεται από το 1963 έως το 1967, είναι “το πιο εμβληματικό αμερικανικό αυτοκίνητο που έγινε ποτέ”, λέει ο Keith Martin, εκδότης της Sports Car Market . “Είναι ακόμα εκπληκτικό και φρέσκο ​​σήμερα.” Οι Corvettes πρώιμης γενιάς παραμένουν άφθονες στις ΗΠΑ, επομένως μπορείτε να καθαρίσετε δημοπρασίες, εμπόρους συλλεκτών αυτοκινήτων και ιστότοπους όπως το classiccars.com για προσφορές.

Lamborghini Miura

Θεωρείται από ορισμένους ότι είναι το πιο σέξι αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ, το Miura έκανε το ντεμπούτο του το 1966 ως ένα κομψό ταχύπλοο μεσαίου κινητήρα σχεδιασμένο να προκαλέσει τη Ferrari. «Η πιλοτική δοκιμή του Miura υπερβαίνει την οδηγική εμπειρία για να γίνει εμπειρία ζωής», λέει ο Hagerty. “Εάν ο ήχος έξι καρμπυρατέρ που τροφοδοτούν ένα διψασμένο, δονούμενο V-12 αγκυροβολημένο ακριβώς πίσω από το κεφάλι σας δεν είναι αρκετός, είναι επίσης αναμφισβήτητα το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έχει παραχθεί ποτέ.” Για να αγοράσετε ένα, επικοινωνήστε με το Lamborghini Club America ή έναν οίκο δημοπρασιών, όπως η RM Sotheby’s ή η Gooding & Co..

Porsche 911

Το Porsche 911 αντιπροσωπεύει την εκλεκτής ποιότητας οδήγηση στην καλύτερη περίπτωση – ιδιαίτερα κατά τη χρυσή εποχή πριν από τον επανασχεδιασμό του αυτοκινήτου το 1974. “Υπάρχει μαγεία στις αρχές του 911”, λέει ο Hagerty. “Είναι ένα εκπληκτικά καλοχτισμένο μηχάνημα που προσφέρει μια από τις πιο ειλικρινείς οδηγικές εμπειρίες οποιουδήποτε σπορ αυτοκινήτου που έχει κατασκευαστεί ποτέ.” Ακόμα και σύμφωνα με τα σημερινά πρότυπα, η πρώτη γενιά 911 εξακολουθεί να έχει άφθονη ιπποδύναμη και μπορεί να κρατήσει τη δική της στην πίστα. Μπορείτε να βρείτε ένα, ακόμη και σε κατάσταση μέντας, στο eBay.

Rolls-Royce Dawn Drophead

Βασισμένο στο πρώτο αυτοκίνητο πλήρους μεγέθους Rolls-Royce που έγινε μετά τον πόλεμο, το αρχικό drophead Silver Dawn κυκλοφόρησε το 1949 και αποσύρθηκε το 1954. Το όνομα προοριζόταν να σηματοδοτήσει την αυγή μιας νέας εποχής για τον κόσμο και τη θέση της Rolls-Royce στο το. Ελαφρώς μικρότερο από τα προπολεμικά αυτοκίνητα, η Dawn βοήθησε τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία να επαναφέρει την αυτοκινητοβιομηχανία, φέρνοντας την εταιρεία στη σύγχρονη εποχή. Είναι εξαιρετικά σπάνιες: μόνο τρία από τα αρχικά 28 dropheads παραμένουν στις ΗΠΑ και αυτά ανήκουν σε ιδιωτικούς συλλέκτες. Ευτυχώς, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει ένα διάδοχο μοντέλο μετά από 60 χρόνια παύσης.

Ferrari 250 GTO

Η Ferrari δημιούργησε μόλις 39 από αυτά τα κομψά αγωνιστικά αυτοκίνητα μεταξύ 1962 και 1964, οπότε είναι εξαιρετικά σπάνια. “Το 250 GTO είναι πιθανώς το ιερό grail όσον αφορά την αξία και την αναγνώριση, αλλά η πραγματικότητα είναι μόνο λίγοι άνθρωποι στον κόσμο που θα έχουν ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσουν νόμιμα ένα”, λέει ο Hagerty. Ένα πρώιμο μοντέλο κέρδισε 38 εκατομμύρια δολάρια στη δημοπρασία του Bonhams Quail Lodge στο Pebble Beach Concours d’Elegance πριν από δύο χρόνια. Εάν αυτό είναι πολύ ακριβό, ξέρετε ότι οποιαδήποτε δεκαετία του 1960 Prancing Horse με κινητήρα V12 αξίζει να γίνει η λίστα.

Άστον Μάρτιν DB4

Ο πρόδρομος του αυτοκινήτου απόδρασης του James Bond, το Aston Martin DB4 είναι ένα εικονικό άλογο. “Το DB4 είναι ένα καθαρόαιμο που δεν παίρνει ποτέ φασαρία”, λέει ο Hagerty. “Δεν θα δίσταζα να οδηγήσω ένα σε όλη τη χώρα. Δεν είναι περίεργο που ο Τζέιμς Μποντ ευνόησε το παράγωγο DB5.” Έχουν έλλειμμα, οπότε αν θέλετε να οδηγήσετε ένα, το καλύτερο στοίχημά σας μπορεί να είναι να γίνετε φίλοι με έναν συλλέκτη.

BMW 3.0 CSL

Εάν οποιοδήποτε μέρος σας φιλοξενεί μια φαντασία ιπποδρομιών, αυτό είναι το αυτοκίνητο που πρέπει να εντοπίσετε. Όταν η BMW ήρθε στην Αμερική το 1975, έφερε ένα κουαρτέτο μοντέλων μαζί του, συμπεριλαμβανομένου του 3.0 CSL coupe. Οδήγησε από τους θρύλους των αγώνων Brian Redman, Sam Posey και Hans Stuck, το αυτοκίνητο κέρδισε τη νίκη στους αγώνες 12 Hours of Sebring εκείνο το έτος και κέρδισε την Daytona τον επόμενο χρόνο. Το ζευγάρι των θριάμβων καθιέρωσε τις επιδόσεις της BMW στην πολιτεία. Εκτός από την κληρονομιά της μηχανικής και της απόδοσης , το 3.0 CSL πρωτοστάτησε σε μια σειρά τεχνολογιών που βρέθηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα BMW, από τον πρώτο εξακύλινδρο κινητήρα τεσσάρων βαλβίδων έως το πρώιμο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων. Η BMW προσφέρει μια στροφή στο τιμόνι ως μέρος του BMW Classic Center στο Μόναχο.

Acura NSX

Το φωτοστέφανο της Acura από το 1990 έως το 2005, το NSX είναι νεαρό αλλά δυνατό. “Αν και δεν είναι τόσο σέξι όσο οι ευρωπαϊκοί αντίπαλοί του, το Acura NSX έδειξε στον υπόλοιπο κόσμο ότι θα μπορούσαν να συνυπάρχουν supercar προδιαγραφές και καθημερινές συμπεριφορές οδηγών”, λέει ο Hagerty. “Εμπνέει αυτοπεποίθηση και σας παρακαλεί να συνεχίσετε να πιέζετε, να φρενάρετε αργότερα και να γίνετε πιο σκληροί. Μπορεί να είναι το πιο υποτιμημένο αυτοκίνητο αυτής της λίστας.” Ο διάδοχός του, το νέο Acura NSX, προσεγγίζει πελάτες φέτος και είναι πιθανό να εμπνεύσει το νέο ενδιαφέρον για το πρωτότυπο. Ευτυχώς, η Acura δημιούργησε 9.000 αυτοκίνητα NSX πρώτης γενιάς, οπότε η εύρεση ενός online είναι εύκολη.

Dodge Viper GTS

Το V10 Dodge Viper GTS της δεκαετίας του 1990 δεν μπορούσε να κατασκευαστεί σήμερα. Με 450 ίππους, είναι εξίσου ωμή με τον προκάτοχό του, το Shelby Cobra, χωρίς φρένα κατά της κλειδαριάς ή έλεγχο πρόσφυσης για τη διόρθωση του σφάλματος του οδηγού. “Είναι το αυτοκίνητο ισοδύναμο ουίσκι, καθαρό – χωρίς προσποίηση, απλώς μια κόλαση μιας εμπειρίας”, λέει ο Hagerty. Μπορείτε να βρείτε ένα διαδικτυακό ή μέσω συλλεκτικού φορέα δημοπρασιών οχημάτων, όπως το Auctions America ή το Mecum.

DeTomaso Pantera

Με το ιταλικό στιλ και έναν αξιόπιστο κινητήρα Ford V8, το DeTomaso Pantera αντιπροσωπεύει τα καλύτερα και των δύο κόσμων και αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική λύση για παρόμοια Lamborghinis και Ferraris από την ίδια εποχή. “Θα περίμενε κανείς ένα ιταλικό αυτοκίνητο στις αρχές της δεκαετίας του ’70 να είναι άθλια, δυνατά και δύσκολο να οδηγηθεί”, λέει ο Hagerty. “Ενώ είναι ασταθές και δυνατά, το ιταλικό σώμα και το αμερικανικό Pantera είναι στην πραγματικότητα μάλλον εύκολο να οδηγηθεί.” Προμηθευτείτε ένα σε ένα κλασικό οίκο δημοπρασιών αυτοκινήτων, όπως το Barrett-Jackson ή το Bonhams.

McLaren F1

Το McLaren F1 ανακοίνωσε την είσοδο του βρετανικού supercar σε μοντέρνους αγώνες όταν παρουσιάστηκε το 1992. Έξι χρόνια αργότερα, έθεσε το ρεκόρ για το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, στα 242 mph. «Η McLaren F1 ήταν η θρυλική σούπερκαρ του θρύλου της Formula 1 σούπερ αυτοκίνητο της Porsche και της Ferrari», λέει ο Hagerty. “Και δεν ξεπέρασε απλώς τα πρότυπα που καθιέρωσαν, τα εξαλείφει. Η οδήγηση ενός F1 είναι ένα υπέροχο μπαλέτο συγκλονιστικής ισχύος, φρεναρίσματος και ελέγχου.” Η McLaren δημιούργησε μόνο 64 από αυτά, αλλά ευτυχώς, μόλις έθεσε προς πώληση το σασί # 69, το 60ο μοντέλο κατασκευής.

Datsun 240Z

Το Datsun 240Z ξεκίνησε την τρέλα του ιαπωνικού σπορ αυτοκινήτου όταν έφτασε στην Αμερική στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Προσφέροντας πολλή δύναμη και ένα ευχάριστο εσωτερικό για όχι πολλά χρήματα, το Datsun άνοιξε το δρόμο για την Toyota, τη Honda και τη Nissan να αποκτήσουν αποδοχή με τους Αμερικανούς καταναλωτές τις επόμενες δεκαετίες. Οι αγγελίες από Hemmings και AutoTrader Classics έχουν πολλά Datsun 240Zs προς πώληση.

Chevrolet Camaro

Το πρωτότυπο Camaro χρησίμευσε ως απάντηση της Chevrolet στο Mustang – αλλά με περισσότερο στυλ και δύναμη Η General Motors εισήγαγε το Camaro το 1967, ξεκινώντας έναν οκτακύλινδρο πόλεμο αμερικανικής μυϊκής δύναμης που επιμένει σήμερα. Τα Camaros πρώτης γενιάς αφθονούν στο Διαδίκτυο. Εάν θέλετε να αγοράσετε ένα, αναζητήστε ιστότοπους όπως το eBay ή το AutoTrader Classics.