Κατηγορίες
AUTO-MOTO

Δοκιμάζουμε το κομψότατο και ποιοτικό Mazda 6 Sedan 2.2 Skyactiv-D 184 PS Auto

ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΘΥΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΤΟ MAZDA 6 SEDAN ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.

Γιατί γράψαμε ότι είναι διαφορετικό το Mazda 6 Sedan; Για δύο λόγους, έναν με ευρύτερη ισχύ και έναν με πιο τοπικό χαρακτήρα. Ο πρώτος έχει να κάνει με την αντιπαράθεση της κατασκευαστικής φιλοσοφίας της ιαπωνικής εταιρείας έναντι των ανταγωνιστών του. Ο δεύτερος, αφορά στο γεγονός ότι το ξαναβλέπουμε μετά από χρόνια απουσίας της Mazda από τη χώρα μας και φαντάζει τόσο «άλλο» από την καθιερωμένη (και τελικά συνηθισμένη) εικόνα των αντίστοιχων γερμανικών μοντέλων (κυρίως).

Τι χάσαμε όλο αυτό το διάστημα; Σε ό,τι αφορά την εταιρεία, τη διακοπή της συνεργασίας της με τη Fοrd και την έναρξη αυτής με την Toyota (το 2015). Σε ό,τι αφορά το Mazda 6, την εμπορική πορεία της τρίτης γενιάς του αλλά και την εποχή που αυτή επανασχεδιάστηκε και επικαιροποιήθηκε μηχανολογικά συνολικά τέσσερις φορές(!) και μορφοποιήθηκε στο αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Κι αυτό δείχνει σαν να θέλει να μας ξανασυστήσει την εταιρεία και να μας ξανασυστηθεί το ίδιο.

Δείχνει και είναι ξεχωριστό

Το Mazda 6 βασίζεται στην πλατφόρμα η οποία έχει την κωδική ονομασία «GJ» και η οποία χρησιμοποιήθηκε για τα μοντέλα της στη μεσαία κατηγορία. Η εμπρός ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης, ενώ πίσω υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Το κομψό αμάξωμά του έχει δημιουργηθεί με βάση τη φιλοσοφία «Kodo» για την οποία οι άνθρωποι της εταιρείας είναι υπερήφανοι και το δείχνουν σε κάθε ευκαιρία. Η αλήθεια είναι ότι η μορφή του Mazda 6 είναι ελκυστικότερη από κάθε άλλου ανταγωνιστή του. Μάλιστα, υλοποιείται με τρόπο που να τονίζεται η κομψότητα σε κάθε τμήμα του αλλά και να «κρύβεται» ο όγκος του (το αυτοκίνητο είναι σχετικά μακρύ σε μήκος και αυτό δεν πρέπει να διαφεύγει του οδηγού).

Εσωτερικά, είναι ευρύχωρο και οι επιβάτες περιβάλλονται από υλικά που δείχνουν ποιοτικά και με πολύ καλή ποιότητα συναρμογής. Το ταμπλώ συνδυάζει με ιδιαίτερα αποδεκτό τρόπο τη λιτή σχεδίαση με τις ευθείες και καμπύλες γραμμές με την πληθώρα στοιχείων του εξοπλισμού.

Η γενικότερη εικόνα του (ταμπλώ) παραμένει σύγχρονη αλλά «δείχνει την ηλικία» της από το γεγονός ότι λείπουν οι πολλές και σχετικά μεγάλες έγχρωμες οθόνες που υπάρχουν πλέον στα αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας (και όχι μόνο). Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάστηκε το 2012 και έκτοτε έχουν αλλάξει πολλά σε ό,τι αφορά τις τάσεις και τα ζητούμενα από τους υποψήφιους αγοραστές.

caranddriver.gr