Κατηγορίες
SOFTWARE

Το DirectX έρχεται στο Linux (μέσω WSL2): Η Microsoft παρουσιάζει τα κόλπα που απαιτούνται για να αναβοσβήνει μια GPU σε έναν πιγκουίνο

Κωδικός προγράμματος οδήγησης ανοιχτού κώδικα

Το Build Microsoft παρακολούθησε την ευχάριστη ανακοίνωση του GUI και GPU-enablement για εφαρμογές Linux που εκτελούνται σε υποσύστημα Windows για Linux (WSL) 2 με λεπτομέρειες σχετικά με τις τροποποιήσεις που απαιτούνται για την πραγματοποίηση της μαγείας.

Η ομάδα ανέπτυξε απασχολημένα την τεχνολογία εικονικοποίησης GPU πελατών τις τελευταίες λίγες εκδόσεις των Windows, ενσωματώνοντας τα παιχνίδια στο Windows Display Driver Model (WDDM) από την έκδοση 2.5 και μετά.

Αναφερόμενη ως WDDM GPU Paravirtualization (GPU-PV), η τεχνολογία είχε περιοριστεί σε Windows που εκτελούνται σε VM ή κοντέινερ, αλλά με WDDM 2.9. η ομάδα επεκτείνει τους πελάτες του Linux μέσω ενός νέου προγράμματος οδήγησης πυρήνα Linux για να εκθέσει GPU στους Penguistas.

Είναι ένα τακτοποιημένο κόλπο. Το νέο πρόγραμμα οδήγησης, dxgkrnl , μιμείται το εγγενές επίπεδο υπηρεσίας πυρήνα WDDM D3DKMT στα Windows και χρησιμοποιεί τη σύνδεση διαύλου VM για να φτάσει στις GPU. «Δεν υπάρχει», είπε η Microsoft , «δεν υπάρχει διαχωρισμός πόρων μεταξύ Linux και Windows ή περιορισμός που επιβάλλεται σε εφαρμογές Linux».

Η Microsoft έχει επίσης δημιουργήσει τον κώδικα του προγράμματος οδήγησης ανοιχτού κώδικα , και επιμένει ότι το Linux dxgkrnl είναι “καθαρή εφαρμογή δωματίου”.

Η αλλαγή σήμαινε επίσης ότι η συμμορία του Redmond κατάφερε να φέρει το DirectX API στο Linux (σε WSL2) επίσης. “Αυτό,” καυχιόταν ο γίγαντας των Windows, “είναι το πραγματικό και πλήρες API D3D12, χωρίς απομιμήσεις, προσποίηση ή επανεισαγωγή εδώ”, παρόλο που παραδέχεται ότι δεν υπάρχει ακόμη ενσωμάτωση παρουσίασης. Το WSL είναι, εξάλλου, μια εμπειρία κονσόλας. Ενώ το D3D12 API είναι καλό για απόδοση εκτός οθόνης, αυτά τα εικονοστοιχεία δεν μπορούν, μέχρι στιγμής, να μεταφερθούν στην οθόνη.

Εκτός από το D3D12, η ​​Microsoft έχει επίσης μεταφέρει το API μηχανικής εκμάθησης, το DirectML και εργάζεται σε OpenGL και OpenCL σε WSL. Η υποστήριξη για το CUDA στο WSL 2 θα εμφανιστεί επίσης στο πρόγραμμα οδήγησης NVIDIA WDDM 2.9. Ωστόσο, η συμμορία παραμένει αυστηρή σχετικά με τα σχέδιά της για το Vulkan.

Η Microsoft ήταν επίσης ασυνήθιστα ανοιχτή σχετικά με το πότε τα Windows Insiders θα έπαιρναν τα γάντια τους στα νέα παιχνίδια. Οι Fast Ring Insiders βρίσκονται επί του παρόντος στο υποκατάστημα Manganese (Mn) και μπορούν να περιμένουν υποστήριξη για DxCore, D3D12, DirectML και NVIDIA CUDA τον Ιούνιο, όταν το Fast Ring πρέπει να μεταβεί στον κλάδο Iron (Fe).

Η υποστήριξη για εφαρμογές GUI και το πολυπόθητο έτος Linux στο Desktop θα έρθει λίγο αργότερα. ®

theregister.co.uk